http://aaxou.blogspot.gr

http://aaxou.blogspot.gr-ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ...ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑ...Μέσα σε ένα σύγχρονο και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον ο δάσκαλος σήμερα καλείται να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις της εποχής. Μέσα σ΄αυτές είναι και ο νέος ψηφιακός κόσμος που μας αγκαλιάζει όλους . Στο καινούριο αυτό περιβάλλον θέλοντας να ανταποκριθώ στις νέες προοπτικές που ανοίγει η τεχνολογία, επιχειρώ μέσα από τον ιστότοπο αυτό να προβάλλω τη δική μου ταυτότητα, να δώσω το δικό μου στίγμα πιστεύοντας πως οι φωνές μας , οι φωνές των παιδιών μας είναι αυτές που μπορούν να υποσχεθούν έναν καλύτερο και γεμάτο αισιοδοξία κόσμο. Με τιμή ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ..ΔΑΣΚΑΛΟΣ ...Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ' αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής...Σωκράτης...Αθηναίος φιλόσοφος.. .

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...1

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...2

Δευτέρα, 14 Δεκεμβρίου 2015

Αγγελική Παππά: Η Ελληνίδα που διεκδικεί το «νόμπελ» των εκπαιδευτικών

Αγγελική Παππά: Ολοταχώς για Νόμπελ η δασκάλα του ενός εκατομμυρίου

Η Ελληνίδα εκπαιδευτικός που διεκδικεί το 'Νόμπελ Παιδείας' και το αστρονομικό χρηματικό έπαθλο του ενός εκατομμυρίου δολαρίων μιλά στο WE για τον ένα και μοναδικό σκοπό στον οποίο έχει αφιερώσει τη ζωή της... την παιδεία

Ηρώ Παππά

Η γνώση, λένε, είναι το μόνο κεφάλαιο που όσο το ξοδεύεις τόσο αυτό αυξάνεται. Σε αυτό ποντάρει η Αγγελική Παππά, μια νέα γυναίκα, η οποία έχει δημιουργήσει το μοναδικό κέντρο παγκοσμίως που ασχολείται αποκλειστικά με την μάθηση ξένης γλώσσας σε παιδιά με δυσλεξία με τρόπο "ολιστικό" .


"Δεν υπάρχει τίποτα πιο σπουδαίο από έναν απλό δάσκαλο, είναι ο ήρωας του 21ου αιώνα" τονίζει η ίδια μιλώντας στο WE του News247 για τη σημαντικό της επίτευγμα να συμπεριληφθεί στους 50 καλύτερους εκπαιδευτικούς του κόσμου, συναγωνιζόμενη 8.000 υποψηφίους από τις 147 χώρες.


Ήδη η θέση αυτή είναι τιμητική για την Ελλάδα σε έναν εξαιρετικά σπουδαίο διαγωνισμό που διοργανώνεται για δεύτερη φορά από το Varkey Foundation και απολαμβάνει ήδη διεθνή αναγνώριση, ενώ αποκαλείται το Νόμπελ της Παιδείας. Στην πρώτη διοργάνωση το βραβείο κέρδισε η Νancy Atwell από τις ΗΠΑ και το βραβείο της απένειμε ο Bill Clinton. "Ο διαγωνισμός στο Ντουμπάι ξεκίνησε με όραμα να αναδειχτεί το έργο των εκπαιδευτικών στον πλανήτη. Οι εκπαιδευτικοί είναι οι μοχλοί που μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο όλο και μέσα από αυτήν την υποψηφιότητα όλος ο κόσμος γίνεται μια αγκαλιά. Πάμε για τη 10άδα! Θα έχω την ευκαιρία να γνωρίσω τους καλύτερους εκπαιδευτικούς του κόσμου και να μεταγγίσω αυτή τη μαγική στιγμή στην παιδεία της χώρας μας", λέει με ενθουσιασμό η κυρία Παππά και προσθέτει: "Η 50άδα ούτως ή άλλως είναι πρωτιά. Από τον Οργανισμό κατέγραψαν κάθε βήμα της καριέρας μου εδώ και 20 χρόνια με απόλυτη ακρίβεια. Έναν μήνα δουλεύαμε με αφοσίωση ώστε να κατεβάσουμε μία πάρα πολύ σωστά δομημένη πρόταση από την πλευρά της Ελλάδας στον διαγωνισμό. Είναι στα χέρια της Κεντρικής Επιτροπής το έργο μου και αισθάνομαι ότι έχω τιμηθεί όσο δεν φανταζόμουν ποτέ μου".


Το δημόσιο σύστημα παιδείας στην Ελλάδα, σίγουρα δεν δίνει την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να αναδείξουν τη δουλειά τους και να βοηθήσουν τους μαθητές τους, όμως όπως φαίνεται στο εξωτερικό εκτιμώνται περισσότερο οι δυνατότητές τους. "Έχουμε ξεχάσει να δώσουμε στην παιδεία τη σοβαρότητα που της αρμόζει", λέει η κυρία Παππά. "Οι 'Ελληνες εκπαιδευτικοί κάνουν ότι μπορούν και υπάρχουν εξαιρετικοί που δουλεύουν με την ψυχή τους και αυτοθυσιάζονται για να κάνουν το αδύνατο δυνατό. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχουν οι δομές. Χρειαζόμαστε ανάδειξη των ανθρώπων αυτών και να ανεβάσουμε την ιδέα της παιδείας ψηλά και τη σημαία της χώρας μας ακόμη ψηλότερα", συνεχίζει.


Έπαθλο 1.000.000 δολαρίων για τον πιο άξιο δάσκαλο

Το Νόμπελ της Παιδείας, δεν θα μπορούσε να μην συνοδεύεται από ένα χρηματικό έπαθλο, το οποίο φυσικά δεν περνάει καθόλου απαρατήρητο. "Είναι 1 εκατομμύριο δολάρια το έπαθλο!", λέει η κυρία Παππά. "Στη μαγική περίπτωση του να βρεθούμε ξαφνικά με κάτι τέτοιο στα χέρια μας θα συνεχίσω να κάνω αυτό που κάνω σε όλη μου τη ζωή. Θα επενδύσω στο εκπαιδευτήριό μου, το I love dyslexia, θα επενδύσω στην παιδεία και θα συνεισφέρω με όποιον τρόπο μπορώ σε βάθος στην παιδεία της χώρας μας".


Ποια είναι η Αγγελική Παππά που αφιερώθηκε στους μαθητές με δυσλεξία


Την διακρίνει το πάθος και η μαχητικότητα. Η Αγγελική Παππά είχε την ιδέα να ιδρύσει το Ι Love Dyslexia(ILD), το μοναδικό στον κόσμο εκπαιδευτήριο βιωματικής και ολιστικής εκμάθησης αγγλικών για μαθητές με δυσλεξία. Στο πλούσιο βιογραφικό της Αγγελικής Παππά περιλαμβάνεται η συνεργασία της με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, το Πανεπιστήμιο Αθηνών, καθώς και με το πανεπιστήμιο της Ουψάλα στη Σουηδία στα πεδία της έρευνας και της εκπαίδευσης.


Αυτό που έχει πετύχει η Αγγελική Παππά είναι να εισάγει έναν τελείως διαφορετικό-βιωματικό τρόπο διδασκαλίας για δυσλεκτικά παιδιά. "Ολιστικός τρόπος εκμάθησης σημαίνει ότι εμπλέκουμε ψυχή, νου και σώμα στην διαδικασία της διδασκαλίας. Μας ενδιαφέρει όχι να μάθουμε αγγλικά στα παιδιά. Μας ενδιαφέρει να ανοίξουμε τα μυαλά αυτών των ανθρώπων και να δημιουργήσουμε τους επόμενους καινοτόμους του κόσμου" τονίζει.


"Οι απλοί δάσκαλοι είναι πολύ σπουδαίοι άνθρωποι, είναι οι ήρωες του 21ου αιώνα. Σε όποια χώρα του πλανήτη κι αν βρεθούν δίνουν μάχες για να κάνουν τον κόσμο καλύτερο. Εμείς οι εκπαιδευτικοί που έχουμε όραμα, και θέλουμε να θυσιάσουμε τα πάντα για την παιδεία, γνωρίζουμε πολύ καλά ότι δεν μπορεί να υπάρξει καμία άλλη απάντηση σε αυτό που ζούμε σήμερα από την παιδεία. Κι εμείς οι Έλληνες έχοντας ως κληρονομιά τα λόγια των προγόνων μας, γνωρίζοντας τις αξίες και τις αρετές του Πλάτωνα, του Αριστοτέλη, του Σωκράτη, του Καζαντζάκη και του Ελύτη δεν είναι δυνατόν να είμαστε μέσα σε ό,τι γίνεται για την παιδεία. Και είμαι πολύ χαρούμενη που ο "σπόρος" του ελληνικού φωτός είναι μέσα σε ένα νόμπελ παιδείας" λέει η κυρία Παππά.

Κένεντυ, Αϊνστάιν, Πικάσσο... ήταν όλοι τους δυσλεκτικοί


Δεν έχουν εκτιμηθεί μέσα στο χάος του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος οι ικανότητες και η διαφορετικότητα των δυσλεκτικών παιδιών. Κι όμως, πρόκειται για πολύ έξυπνα παιδιά, τα οποία λειτουργούν με φαντασία και δημιουργικότητα πολύ διαφορετική από τα υπόλοιπα.


"Το εκπαιδευτικό σύστημα υπηρετεί έναν βιομηχανικό τρόπο μάθησης δεν ταιριάζει στον διαφορετικό εγκέφαλο της δυσλεξίας. Αυτός ο εγκέφαλος δεν μαθαίνει μόνο μέσα από την απομνημόνευση και τη στείρα μάθηση. Χρειάζεται δημιουργικότητα στον τρόπο που τον προσεγγίζεις", τονίζει η ίδια.


"Τα παιδιά αυτά έχουν πολύ έντονα αναπτυγμένο το συναίσθημά τους Το σύστημα όπως είναι δομημένο δεν ευνοεί την πρόοδο αυτών των παιδιών. Όμως η ιστορία μας έχει αποδείξει ότι τα παιδιά με μαθησιακή διαφορετικότητα έχουν βοηθήσει τον κόσμο να πάει πολλά σκαλοπάτια παρακάτω. Ο Κένεντυ, ο Αϊνστάιν, ο Πικάσσο, ο Νταλί, ο Μπιλ Γκέιτς, ο Στιβ Τζομπς ήταν παιδιά με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες. Είναι αδιανόητο να μην επενδύεις σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που σέβεται αυτή τη διαφορετικότητα, όταν ξέρεις ότι ανάμεσα σε αυτά τα παιδιά κρύβονται οι επόμενοι καινοτόμοι του κόσμου. Δεν πρέπει να τους χάσουμε και να τους αποκαρδιώσουμε κάνοντάς τους να πιστεύουν ότι είναι κατώτεροι. Κάθε μέρα αισθάνομαι ότι μαθαίνω από τους μαθητές μου. Η διαφορετικότητα εξελίσσει την κοινωνία, εκεί πρέπει να στρέψουμε τα μάτια μας, εκεί είναι η ευκαιρία να πάει ο κόσμος μπροστά... μέσα από το διαφορετικό".