http://aaxou.blogspot.gr

http://aaxou.blogspot.gr-ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ...ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑ...Μέσα σε ένα σύγχρονο και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον ο δάσκαλος σήμερα καλείται να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις της εποχής. Μέσα σ΄αυτές είναι και ο νέος ψηφιακός κόσμος που μας αγκαλιάζει όλους . Στο καινούριο αυτό περιβάλλον θέλοντας να ανταποκριθώ στις νέες προοπτικές που ανοίγει η τεχνολογία, επιχειρώ μέσα από τον ιστότοπο αυτό να προβάλλω τη δική μου ταυτότητα, να δώσω το δικό μου στίγμα πιστεύοντας πως οι φωνές μας , οι φωνές των παιδιών μας είναι αυτές που μπορούν να υποσχεθούν έναν καλύτερο και γεμάτο αισιοδοξία κόσμο. Με τιμή ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ..ΔΑΣΚΑΛΟΣ ...Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ' αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής...Σωκράτης...Αθηναίος φιλόσοφος.. .

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...1

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...2

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

“Προφίλ” του μαθητή θα φτιάχνουν οι εκπαιδευτικοί αντί βαθμολογιών στo Γυμνάσιο και Δημοτικό Θα περιοριστούν οι εξετάσεις και τα τεστ

Οι βαθμολογίες των μαθητών να αντικατασταθούν με το “προφίλ του μαθητή” που θα φτιάχνουν οι εκπαιδευτικοί, πρότεινε σήμερα σε συνέντευξη στην ΕΤ1 ο πρόεδρος της Επιτροπής Εθνικού Διαλόγου για την παιδεία Αντώνης Λιάκος.
Ο κ. Λιάκος προτείνει επίσης οι εξετάσεις να περιοριστούν και να αυξηθεί η περιγραφική αξιολόγηση του μαθητή σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως “θα πρέπει οι εξετάσεις να περιοριστούν όσο το δυνατόν περισσότερο και να αυξηθεί η περιγραφική αξιολόγηση και ποιοτική αποτίμηση του μαθητή”.

Ειδικότερα ο κ. Λιάκος είπε πως ντί να βάζουν οι εκπαιδευτικοί από 1-20, να συντάσσουν μια έκθεση, να κάνουν το προφίλ του μαθητή και να επισημαίνουν που είναι ισχυρός. Ο ίδιος τόνισε ότι θα πρέπει οι εξετάσεις να περιοριστούν όσο το δυνατόν περισσότερο κο κ. Λιάκος απάντησε:  «το περνάω δεν περνάω την τάξη δεν είναι κάτι απλό. Δε θέλουμε να κόβεται ένα παιδί επειδή δε μπορεί να περάσει δυο μαθήματα. Αν ένας μαθητής μείνει στην τάξη μια φορά, δεν θα περνάει εύκολα τις τάξεις τις επόμενες φορές. Δημιουργούμε μια εκπαίδευση μαθητοκεντρική. Από τη διδασκαλία στη μάθηση. Μάθε στο παιδί πώς να μαθαίνει, πώς να ερευνά».

πηγη   http://www.esos.gr/arthra/44167/profil-toy-mathiti-tha-ftiahnoyn-oi-ekpaideytikoi-anti-vathmologion-sto-gymnasio-kai