http://aaxou.blogspot.gr

http://aaxou.blogspot.gr-ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ...ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑ...Μέσα σε ένα σύγχρονο και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον ο δάσκαλος σήμερα καλείται να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις της εποχής. Μέσα σ΄αυτές είναι και ο νέος ψηφιακός κόσμος που μας αγκαλιάζει όλους . Στο καινούριο αυτό περιβάλλον θέλοντας να ανταποκριθώ στις νέες προοπτικές που ανοίγει η τεχνολογία, επιχειρώ μέσα από τον ιστότοπο αυτό να προβάλλω τη δική μου ταυτότητα, να δώσω το δικό μου στίγμα πιστεύοντας πως οι φωνές μας , οι φωνές των παιδιών μας είναι αυτές που μπορούν να υποσχεθούν έναν καλύτερο και γεμάτο αισιοδοξία κόσμο. Με τιμή ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ..ΔΑΣΚΑΛΟΣ ...Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ' αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής...Σωκράτης...Αθηναίος φιλόσοφος.. .

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...1

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...2

Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

ΜΟΥΣΕΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝΠΑΤΗΣΕ ΕΠΑΝΩ!!!


Κάτοψη Μουσείου Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων, Ολυμπία
Σχεδιάγραμμα παρακολούθησης-μελέτης εκθεμάτων
Μπορείτε παράλληλα να χρησιμοποιήσετε και το φυλλάδιο περιήγησης για τους μαθητές (από το μενού Παιδαγωγική αξιοποίηση).
Κάνω κλικ πάνω σε κάθε αριθμό και κατόπιν βλέπω τις πληροφορίες για κάθε έκθεμα του μουσείου.

Υπόμνημα* 

ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΜΟΥΣΕΙΟΥ

  1. Προϊστορία της άθλησης-Ηρακλής
  2. Ο Δίας και η λατρεία του-Η οργάνωση των αγώνων και η προετοιμασία των αθλητών
  3. Γυναίκα και Ολυμπιακοί Αγώνες
  4. Η στέψη των Ολυμπιονικών
  5. Έπαθλα-Τιμές
  6. Ελληνιστικά-Ρωμαϊκά χρόνια-Άλλοι σημαντικοί αθλητικοί αγώνες
  7. Κεντρική αίθουσα αγωνισμάτων
*Τα χρωματιστά κουτάκια συμβολίζουν τις βιτρίνες (στο συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα δεν περιλαμβάνονται όλες οι βιτρίνες, παρά μόνο αυτές που μας ενδιαφέρουν για μελέτη). Οι αριθμοί δηλώνουν τον συγκεκριμένο αριθμό που έχει το κάθε έκθεμα που πρέπει να μελετηθεί.