http://aaxou.blogspot.gr

http://aaxou.blogspot.gr-ΙΣΤΟΤΟΠΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ...ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑ...Μέσα σε ένα σύγχρονο και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον ο δάσκαλος σήμερα καλείται να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις και προκλήσεις της εποχής. Μέσα σ΄αυτές είναι και ο νέος ψηφιακός κόσμος που μας αγκαλιάζει όλους . Στο καινούριο αυτό περιβάλλον θέλοντας να ανταποκριθώ στις νέες προοπτικές που ανοίγει η τεχνολογία, επιχειρώ μέσα από τον ιστότοπο αυτό να προβάλλω τη δική μου ταυτότητα, να δώσω το δικό μου στίγμα πιστεύοντας πως οι φωνές μας , οι φωνές των παιδιών μας είναι αυτές που μπορούν να υποσχεθούν έναν καλύτερο και γεμάτο αισιοδοξία κόσμο. Με τιμή ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΛ. ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ..ΔΑΣΚΑΛΟΣ ...Η παιδεία είναι πανηγύρι της ψυχής, γιατί σ' αυτήν υπάρχουν πολλά θεάματα και ακούσματα της ψυχής...Σωκράτης...Αθηναίος φιλόσοφος.. .

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...1

ΠΡΟΣΦΑΤΑ...2

Κυριακή, 12 Νοεμβρίου 2017

Γλώσσα Ε΄. 4η ΕΝΟΤ. ΄΄Τα ζώα της εξοχής΄΄ΠΑΤΗΣΕ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ







γραμματική οριστικά και αόριστα άρθρα from george papadopoulos


τα αρθρα from thalianikaki


Γλώσσα Ε΄. 4. 5: ΄΄Τα ζώα της εξοχής΄΄ from Χρήστος Χαρμπής
Λογοπαίγνιο με τη φράση "ποιμενική ασυμφωνία".
Με τη φράση αυτή ο πατέρας εννοεί το πόσο αταίριαστο είναι να βρίσκονται στο αυτοκίνητο η οικογένεια μαζί με το κατσικάκι. Δηλαδή η φράση δηλώνει κάτι που δεν ταιριάζει που δεν είναι αρμονικό (σε αντίθεση με την αρμονία της φύσης που εξυμνεί η συμφωνία του Μπετόβεν)
Η Έκτη Συμφωνία (Ποιμενική) του Μπετόβεν
Ο Μπετόβεν ολοκλήρωσε την Έκτη Συμφωνία σχεδόν μαζί με την Πέμπτη, το 1808, στο χωριό Χάιλιγκενσταντ, κοντά στη Βιέννη. Το έργο στηρίχθηκε στην πανθεϊστική αγάπη του για τη φύση. Είναι γνωστότερη ως «Ποιμενική», λόγω του βουκολικού χρώματός της. 
Ο συνθέτης επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στην ποιμενική ατμόσφαιρα όχι τόσο μέσα από μια ηχητική περιγραφή της φύσης και των στοιχείων της, όπως κάνει ο Αντόνιο Βιβάλντι στις «Τέσσερις εποχές», όσο μέσα από την ανάδειξη του ανθρώπινου αισθήματος που λειτουργεί ως ένα συνεχές θεματικό υπόβαθρο. Περισσότερο από τα φυσικά φαινόμενα, ο κύριος χαρακτήρας του έργου είναι ο ίδιος ο άνθρωπος, ο γεωργός, ο άνθρωπος της υπαίθρου. Η δύναμη του φυσικού κόσμου προκαλεί σε αυτόν ποικίλα συναισθήματα, φόβο, θαυμασμό, χαρά ευγνωμοσύνη και της αίσθηση της γιορτής.

Ο ίδιος ο Μπετόβεν έγραφε σε ένα μικρό σημείωμα που συνόδευε το έργο: «Ποιμενική Συμφωνία. Περισσότερο έκφραση αισθημάτων για τη ζωή κοντά στη φύση παρά απεικόνιση της φύσης, ένα έργο στο οποίο περιγράφονται κάποιες συγκινήσεις από τη ζωή στην εξοχή» Δεν λείπουν βεβαίως από τη Συμφωνία κάποια «προγραμματικά» κομμάτια, όπως κελαηδίσματα πουλιών στο δεύτερο μέρος (φλάουτο=αηδόνι, όμποε=ορτύκι, κλαρινέτο=κούκος, τα ονόματα των πουλιών είναι σημειωμένα στην παρτιτούρα από τον ίδιο τον Μπετόβεν), βροχή, κεραυνοί, αστραπές στο τέταρτο μέρος.
Η Έκτη Συμφωνία παρουσιάσθηκε μαζί με την Πέμπτη διαδοχικά στις 22 Δεκεμβρίου του 1808 σε μια συναυλία που έγινε στο θέατρο της Βιέννης, αφού είχαν προηγηθεί ελάχιστες πρόβες.